Allt

läs och få reda på fakta om mig!!

Åtta fakta
Hemstad/ort:  Muskö
Hårfärg: blond
Längd: 157
Frisyr: vanlig
Ögonfärg: Blå gråa
Skostorlek: 37
Humör: pigg!!
Vänster eller högerhänt: Höger så klart!

Tio saker om ditt liv

Har du nånsin varit kär? - ja
Tror du på kärlek? - aa
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - aa..
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? -  jo
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - ja
Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Ja
Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - aa
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - nej,
Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - tror det
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Verkligen!


Tio  Känslor
Saknar du någon just nu? - JA!!!!!!!!!
Är du glad? - aaa... men mitt liv kunde vart bättre
Är du fundersam? - ehh... nej
Är du uttråkad? - nepp!!!
Är du tysk? - jo duvet!
Är du italienare? - Nee
Är du finsk? - men sluta fråga!
Är du dansk? - 100% svenne här!!!
Är dina föräldrar fortfarande gifta? - nej

Om dig
Hur mycket är klockan just nu? - 17:15
Vart bor du? - Muskö vägen 80
Hur många barn vill du ha? - 2,
Vill du gifta dig? - ja,
Rullar du spaghettin eller skär du den? - nej
Har du ätit sushi? - Aldrig
Favoritglass? - Lakrits puck
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - Har inga flingor
Humör? - GLAD

Fyra Grejor
Har du någonsin blivit jagad av polisen? - NEJ
Har du en hund? - Ja två
Sover du helst själv eller med någon? - Själv. är ekoist om allt
Tror du på spöken? - Ja det gör jag

3 Skulle

Skulle du vilja vara längre? - Ja typ 165
Skulle du vilja kyssas nu? - Nej
Skulle du vilja dricka dig full nu? - Nej  ALDRIG


10 Kan
Kan du röra på öronen? - lNej
Kan du slicka dig på näsan? - Nej
Kan du kolla i kors med ögonen? - Nej
Kan dina föräldrar lita på dig? - Japp
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Älskar att prata!
Kan du va på en fest utan att dricka?- Dricker inte och kommer aldrig att göra
Kan dina vänner lita på dig? - Jag hoppas det
Kan du tänka att pierca dig i naveln? - Jag vill .Men vågar inte
Kan du lita på dina vänner? - Ja nästan alla
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Nej. Måste ha något i vilken afär jag går in i

12 Vem
Vem älskar du? - Familj.,Vänner och några andra till
Vem är den bästa artisten/gruppen- Lady Gaga
Vem pratade du senast i telefon med? - Lina ♥
Vem är snällast i världen? - Min kompis Linn är snällast♥
Vem vill du prata med? -  Linn och Lina♥
Vem tog du denna listan ifrån?- Min kompis
Vem sov du senast med? -  Min syster
Vem såg dig full senast? - Ingen!!!!
Vem vet allt om dig? -  Mamma
Vem hatar du mest? - Ingen
Vem kramade du senast? - Filippa!!!
Vem kan berätta allt för dig? - Filippa,Lina,Linn,Joanna och alla mina kusiner


L O V E ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg!

Kolla gärna min :)



wwww.xempa.myshowroom.se

2011-07-03 @ 13:30:47
URL: http://xempa.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0